Instruction for Customer Account Access and Refund Initiation:
Uw wachtwoord lijkt te zijn verlopen en het kan zijn dat de klant de e-mail met de Magische Link niet heeft ontvangen om zich aan te melden. Als alternatief kunt u de volgende stappen volgen:
1. Ga naar het Accountportaal.
2. Klik op “Wachtwoord vergeten”.
3. Volg de instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
4. Zodra het wachtwoord opnieuw is ingesteld, logt u in op de app met de nieuwe gegevens.
5. Na het inloggen kan de klant de restitutie direct via de app in gang zetten.
Let op: Het is voor de veiligheid en efficiëntie altijd aan te raden dat de klant zelf de restitutie in gang zet.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren