Ik heb per ongeluk het verkeerde kenteken geselecteerd, wat nu?

Gemaakt door Support Ease2pay, Gewijzigd op Fri, 10 Mar 2023 om 02:56 PM op Support Ease2pay

Als je per ongeluk het verkeerde kenteken hebt geselecteerd kan je dit niet meer aanpassen voor de lopende parkeersessie. Dit komt omdat we de reservering meteen doorzetten naar de database van het Nationaal Parkeer Register. Zo kunnen de controleurs ook zien dat je wel betaald hebt. Je kan je parkeersessie stoppen en een nieuwe parkeersessie starten voor het correcte kenteken. Mocht je toch een bekeuring ontvangen dan raden we je aan om bezwaar aan te tekenen. Zie daarvoor het kopje ‘Ik heb een parkeerboete gehad terwijl ik met de app betaald heb, wat nu?’.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren