Waarom krijg ik geen factuur als ik mijn wallet ophoog?

Gemaakt door Support Ease2pay, Gewijzigd op Wed, 28 Sep 2022 om 04:20 PM op Support Ease2pay

Als je je zakelijke wallet ophoogt geef je nog geen geld uit. Het geld dat in je wallet staat is nog van jou. Je kan maandelijks een factuur downloaden. Deze factuur bevat de transacties die die maand daadwerkelijk gedaan zijn, daar betaal je ook de BTW over. Zie het geld dat je in je wallet plaatst als een vooruitbetaling.



Als je graag wilt dat je facturen overeenkomen met je betalingen, dan kan je het volgende doen:



  1. Bepaal een maximaal bedrag waarvoor maandelijks getankt en geparkeerd mag worden door je werknemers.
  2. Hoog je wallet op tot dit bedrag. Deze betaling kan je dan zien als een soort borg.
  3. Hoog je wallet vervolgens maandelijks op voor het factuurbedrag van de vorige maand. Je hebt dan je buffer weer aangevuld tot je zelf bepaalde maximumbedrag.
  4. Nu kan je de ophoging elke maand koppelen aan de factuur. Je hebt alleen je zelf bepaalde buffer/borg als vooruitbetaling.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren