Ik heb een parkeerboete gehad terwijl ik met de app betaald heb, wat nu?

Gemaakt door Support Ease2pay, Gewijzigd op Wed, 28 Sep 2022 om 03:49 PM op Support Ease2pay

In een paar stappen kun je erachter komen of de boete terecht of onterecht uitgeschreven is. 

  1. Check in de app onder 'Geschiedenis' of je op de dag en tijdstip waarop de parkeerboete is uitgeschreven daadwerkelijk hebt betaald. Zo niet dan is de boete terecht. Zowel, volg dan de volgende stappen:
  2. Controleer of je het juiste kenteken geselecteerd had. Zo niet klik dan onderaan jouw parkeertransactie op “Bezwaarformulier opvragen”. Vul de voorbeeldbezwaarbrief verder in met alle details. Wijzig de tekst met de toelichting dat je wel had betaald maar helaas onder het verkeerde kenteken. Stuur de brief naar de gemeente waarin je geparkeerd stond.
  3. Had je wel het juiste kenteken geselecteerd klik dan onderaan de desbetreffende parkeeractie op “Bezwaarformulier opvragen”. Vul de voorbeeldbezwaarbrief verder in met alle details en stuur hem naar de gemeente waarin jij geparkeerd stond. 



Hierna volgt een uitspraak door de betreffende gemeente op jouw bezwaar.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren