Moet ik een andere app downloaden?


Dit is niet nodig. Mocht je de app zowel particulier als zakelijk willen gebruiken dan is het alleen een kwestie van inloggen met jouw andere account.



Hoe kan ik registreren?


Registreren kan eenvoudig via de website www.ease2pay.eu/zakelijk/



Kan er een limiet worden ingesteld op het gebruik van Ease2pay Zakelijk?


Ja, het hoofdaccount kan velocity rules instellen. Velocity rules zijn vooraf ingestelde limieten. Een velocity rule kan bijvoorbeeld zijn 'max €100,- per week'.



Kan ik de app zowel particulier als zakelijk gebruiken?


Dat kan. Je kunt zowel een particulier als een zakelijk account hebben. Wanneer je uitlogt met je zakelijke e-mailadres kun je daarna met je particuliere e-mailadres inloggen.


De e-mailadressen voor deze twee accounts moeten wel verschillend zijn.



Kan ik van een privé account overstappen naar een zakelijk account?


Zeker!


Als je zakelijke e-mailadres anders is dan het e-mailadres waaraan je privé account is gekoppeld, kun je simpelweg een nieuw zakelijk account maken met een ander e-mailadres.


Mocht je hetzelfde e-mailadres willen gebruiken voor je zakelijk account, dan gaat het iets anders:


  1. Stort in de app als je saldo terug ('Account' > 'Terugstorten').
  2. Stuur ons een mailtje via helpdesk@ease2pay.nl en laat ons weten dat je je account wilt overzetten.
  3. Wij deactiveer je privé account voor je en vervolgens kun je een nieuw zakelijk account aanmaken!


Heb ik een zakelijk bankrekeningnummer nodig om gebruik te maken van Ease2pay Zakelijk?


Ja.



Kan ik als overheidsdienst mij ook aanmelden voor Ease2pay Zakelijk?


Ja dit kan. Gebruik het contactformulier op de website, dan assisteren wij bij de inschrijving.



Ik ben mijn wachtwoord vergeten.


Je kunt hier gemakkelijk jouw wachtwoord opnieuw instellen.