Wachtwoord vergeten?


Open de app. Druk op inloggen, voer je email in en druk onder op 'Stuur magische link'.


Je kunt ook hier vanaf een laptop/computer om het wachtwoord te herstellen.



Kan ik Ease2pay ook zonder account gebruiken?


Het aanmaken van een account is heel eenvoudig binnen de Ease2pay app. De enige gegevens die we van je nodig hebben om een account aan te maken is je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je naam en adres hoef je niet in te vullen om onze app met een account te kunnen gebruiken. Zo houden we het eenvoudig en deel je alleen de gegevens die je met ons wilt delen.

Je kunt onze app daarnaast ook gebruiken zonder een account aan te maken. Wel zit daar een aantal nadelen aan. Zo kunnen we je geld niet terugstorten op het moment dat je een parkeersessie eerder stopt dan de oorspronkelijk gekozen duur. Als je een account hebt dan storten we het te veel gereserveerde bedrag terug in je Wallet. Daarnaast betaal je altijd het maximale tarief voor je transactiekosten.



Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?


Voor iPhone: Je kunt je e-mailadres wijzigen in de app. Druk rechtsonder op 'Account'. Vervolgens kun je op 

'Naam, adres, e-mail' drukken. Hier kun je alle persoonlijke gegevens wijzigen, waaronder je e-mailadres.


Voor Android: In de Android app kun je je e-mailadres niet zelf wijzigen. Wij kunnen je e-mailadres aanpassen. Stuur ons een mailtje via helpdesk@ease2pay.nl met daarbij de laatste drie cijfers van je gekoppelde bankrekening en de details van je laatste transactie (een screenshot uit de app of een bankafschrift), dan passen we je e-mailadres graag aan!



Waar vind ik mijn kassabon?


Je vind je kassabon in de app terug onder "Transacties"



Waarom staat er geen BTW vermeld bij mijn transactie?


Via onze app kan je betalen voor tanken en parkeren. In het parkeergedeelte bieden we alleen straatparkeren (parkeerplaatsen beheerd door de gemeente) aan. Hiervoor betaal je parkeerbelasting aan de gemeente en op deze belasting wordt geen BTW geheven. Je betaalt dus alleen BTW over eventuele transactiekosten. Als je een transactie start vanuit je wallet betaal je geen transactiekosten en dus ook geen BTW.


Als je wel transactiekosten betaalt zie je dit uiteraard terug in je transactieoverzicht in de app, inclusief een BTW specificatie. Daarnaast zie je op het transactieoverzicht dat je kan downloaden op onze website ook een BTW specificatie van transacties zonder BTW. How je dit overzicht kan aanvragen lees je hieronder bij "Hoe vraag ik een transactieoverzicht aan?"



Wat gebeurt er met mijn gegevens?


Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Daarom beslis jij zelf of jij je gegevens deelt of niet. Dit vind je terug in de app onder je Account > Instellingen > Deel gegevens. Wanneer je je gegevens deelt met de verkoper, dan profiteer je automatisch van kortingen. Wij verkopen de gebruikersdata niet door en behandelen deze discreet.


De enige gegevens die we van je nodig hebben om een account aan te maken zijn je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je naam en adres hoef je niet in te vullen om onze app met een account te kunnen gebruiken. Zo houden we het eenvoudig en deel je alleen de gegevens die je met ons wilt delen.



Hoe kan ik een transactieoverzicht krijgen?


Via de app kun je een transactie overzicht aanvragen.


Het kan ook online. Je kunt hier makkelijk inloggen vanaf een laptop/computer. Daar vind je een transactieoverzicht dat je kunt downloaden (en printen).


Let op, als je de app gebruikt zonder account kunnen we je geen transactieoverzicht sturen, omdat deze geanonimiseerd is. Mocht je toch informatie nodig hebben dan kun je ons mail en zullen we, nadat we je geverifieerd hebben, specifieke informatie kunnen sturen.



Kan ik van een privé account naar een zakelijk account overstappen?


Zeker!


Als je zakelijke e-mailadres anders is dan degene waar je privé account aan gekoppeld is, kun je simpelweg een nieuw zakelijk account maken met een ander e-mailadres.


Mocht je hetzelfde e-mailadres willen gebruiken voor je zakelijke account, dan gaat het als volgt:


  1. Stort in de app al je saldo terug ('Account' > 'Terugstoren').
  2. Stuur ons een mail via helpdesk@ease2pay.nl en laat ons weten dat je je account wilt overzetten
  3. Wij deactiveren je privé account voor je en vervolgens kun je een nieuw zakelijk account aanmaken!