Waarom krijg ik geen factuur als ik mijn wallet ophoog?

Gemaakt door Support Ease2pay, Gewijzigd op Fri, 10 Mar 2023 om 03:15 PM op Support Ease2pay

Als je je zakelijke wallet ophoogt, geef je nog geen geld uit. Het geld dat in je wallet staat is nog van jou en kun je zien als een vooruitbetaling. Je kan maandelijks een factuur downloaden. Deze factuur bevat de transacties die daadwerkelijk gedaan zijn, daar betaal je ook btw over. 


Als je graag wilt dat je facturen overeenkomen met je betalingen, dan kan je het volgende doen:


  1. Bepaal een maximaal bedrag waarvoor maandelijks getankt en geparkeerd mag worden door jouw werknemers.

  2. Hoog de wallet op tot dit bedrag. Deze betaling kan je dan zien als een soort borg.

  3. Hoog de wallet vervolgens maandelijks op voor het factuurbedrag van de vorige maand. Je hebt dan je buffer weer aangevuld tot je zelfgekozen maximumbedrag.

  4. Nu kan je de ophoging elke maand koppelen aan de factuur.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren